Thursday, July 21, 2011

New Mission..hehehe...

Salam uolls..minggu ni merupakan minggu yang betul2 merimaskan kepala otak. kat tempat keja..mana geram ngan kat sorg tu yang betul2 membuatkan hati ni memberontak..tapi takpelah..aku jadikan semua tu sebagai pembakar semangat tuk meneruskan pekerjaanku..kalau kita buat betul, buat apa nak takut kan..biarlah dia mengata apa pun yang penting kita laksanakan keja kita tu dengan penuh tanggungjawab..minggu ni juga aku ada misi yang perlu dilunaskan..hehehe..aku dah stat misi tu ari ni..huh..walaupun penat, lepas nampak hasil semua kepenatan tu hilang..besok to be continued mau conteng2..hihi..k la uolls..lau menjadi misi aku tu, nanti aku share ngan uolls ye..k by uolls..mata pun dh ngatuk, badan pula dh mula tunjukkan kesan kerja petang tadi..k see ya in the post yang lain ya...love uolls.. ^_^

terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca {entri dari kamela}

No comments:

Post a Comment