Sunday, October 14, 2012

Bulan2 akhir di Xskull.:(

Bulan 6 yg lalu tamat sahaja final exam dan selesai mnghantar final LI, maka tamatlah sdh perjuanganku sebagai seorang pelajar, so lepas tu concertrate pula fikir pasal my little family (iskk btl ka ayat aku tu..hihi)..so stlh takda prkara yang jadi bebanan kat kpala otak ni masanya sudah tiba tuk menjalankan tanggungjawab sepenuhnya pada my lovely husband, bulan Julai tu isi permohonan e-Tukar..tunggu punya tunggu smpailah ke bulan september kputusan pun kuar..15 sept tu dah boleh cek kptsan pindah tu scra online...dgn penuh berdebar2 ku try kunun cek, naaa trus Tahniah kerana permohonan anda berjaya dan anda berjaya ditukarkan ke SMK tutt..hihi..trus ada perasan gembira, sedih, dan mcm2 lagi perasaan yg silih berganti di kepala ni..ok direct to the tajuk post sebenar tu pulak hihi..lantaran drpd keberjayaan aku transfer satu2 keja d xskull ku siapkan secepat yang boleh..pertamanya ada projek 5S kat pejabat pentadbiran..aku dgn geng2 bas skolah sepejabat telah melaksanakan tugas tu, almaklumlah big boss kitaorang udh sound cek..hihi..ckp yg part kami ni kat pjabat yang blum start lagi dgn 5S..ok panaskan enjin vrooommmm...hihihi..maka kami pun memulakan misi membuatnya biarpun sepeninggalan aku tu blum komplit org bilang tapi sekurang2nya adalah sdh permulaan org bilang dan geng2 bas skolah ku yg lain sdh mndapat idea untuk meneruskannya slpas ketiadaan aku d sana kelak..oklah uolls jom layan lah kunun gambar 5S yg sempat sya dan geng bas skolah sepejabat ku buat..:)
















terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca {entri dari kamela}

No comments:

Post a Comment