Thursday, August 11, 2011

happy birthday to me.. :)



Syukur alhamdulillah aku masih diberikan peluang tuk melangkah ke satu angka dalam dalam catatan kehidupanku..ari ni merupakan birthday aku yg ke-28..masih sweet 28 bah..hehe..tahun ni juga merupakan tahun kedua meraikan hari lahir sempena dengan bulan ramadhan al-mubarak..tahun lepas birthday kena pada 1 ramadhan dan kali ni pula kena pada 11 ramadhan..mcm tambh 1 jah kan uolls..hehe..alangkah bertuahnya aku ni.. :)..semoga dengan aku menginjak ke angka 28 ni..akan lebih mematangkan aku dengan kehidupan yang semakin hari semakin mencabar..aku juga wish moga aku diberikan kesihatan berpanjangan, kebahagiaan dalam rumahtangga, dimurahkah rezeki dan sentiasa terpelihara dalam lindungan Allah s.wt.. Amin..rasanya macam takda juga yang spesial celebrating ni almaklumlah posa kan..tapi tuggu je lah surprise drpd enchek husban..hikhik.. k la uolls..nampaknya mau tdo dululah..ada nanti terlajak nda tebangun sahur.. k nite uolls..eeh early morning uolls..hehe..wassalam..


terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca {entri dari kamela}

No comments:

Post a Comment