Monday, August 8, 2011

tabiat time posa..


Kebaaaabooooommm! ! Kusemangat kadang-kadang bunyi ala-ala bom kat medan perang tu seringkali membuat kita semua mempunyai penyakit darah tinggi,sakit limpa,taik telinga cair dan sebagainya..Memang buat hidup tak amanlah..Kadang-kadang tu kalau dengar sama ada aku duduk kat Palestin atau Malaysia..Huhhh memang sungguh mencabar kelancangan mulut aku betullah..

Adek-adek sekalian bertaubatlah anda..Apa yang best sangat main mercun meriam dan yang seangkatan dengannya..Takkan esok luasa kaki dah takda muka dah bertepek sana sini baru nak phobia dengan yang namanya mercun itu dik oi..Ohh come on, entry ni bukan nak membebel tapi menyatakan kebenaran..Hahahaha..



Mercunnya dah satu hal lah kan..Ni lagi satu hal yang memang aku tak puas hati betul lah..bila saja lalu depan kedai makan apa pasal ada orang melayu beli makanan?! HELLO kot ya alasannya malas pergi bazar baru tengah hari cik abang oi..Lebih memalukan semua yang beli tu bukan budak hingusan!Bukan juga budak yang agak kemontelan. tapi orang yang dah tua bangka!pelajar sekolah menengah.Orang yang sudah berkerjaya..

http://www.emocutez.comdushhh!dushhh!hoyeahhh hamek kau.kalaulah aku dapat jadi macam supermak aku belasah semua orang yang tak puasa tu..Tak malu betullah, dah tua bangka tahap dah nak masuk tanah pun masih tak puasa lagi..hemmm semoga korang yang selalu ponteng puasa tu dapat hidayah daripada Allah s.w.t .Puasalah.Bukan boleh mati pun kalau puasa tu.Hidup sihat walafiat lagi.
terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca {entri dari kamela}

No comments:

Post a Comment